Sondag 04 Mei 2014

Karringmelk Beskuit - Maak dit bietjie gesonder

Almal wat my goed lees weet teen die tyd dat ek 'n swakte het vir karringmelk beskuit. Ek het al twee stories oor dit geskryf ...

Karringmelk Beskuit - beskuit wat my hart laat sing
Karringmelk Beskuit - Hier gaan ek alweer

Nou is dit weer ek en die karringmelkbeskuit ... my basiese resep is in die stories hierbo genoem.

Hierdie is nou nie 'n lang storie nie want ek het omtrent alles al gesê oor die beskuit.

Lyk mos gesonder
Laasweek loop ek so deur My SPAR en daar sien ek bruismeel van SASKO ... bruismeel wat met semels versterk is. Man, natuurlik kon ek dit uitlos nie want ek was juis daar om die goeters kry om beskuit te bak. My resep vra 1Kg so ek koop die 1Kg pakkie en een gewone pakkie ... net vir die wis en onwis.

My reseppie is kort en vinnig behalwe ek maak dit langer want ek werk my deeg so bietjie meer as wat die populêre geloof oor karringmelkbeskuit is. Ek het gevind as jy dit te min werk dan is dit geneig om te bros te wees en foeter sommer in die koffie in. So ek rek daai gluten stringe so bietjie.

Mooi baksel
Ek gebruik nie meer karringmelk nie maar AMAZI of Dikmelk ... het baie meer smaak en is bietjie ryker.

Verder gooi ek 1 koppie gedroogde cranberries by ... ek hou van daai surigheid wat die bessies in die beskuit sit.

In die oond om te droog
Ek het so derde van die deeg oorgehou en nie bolletjies gemaak nie en baie dun, ontrent so 15mm dik in die pan uitgedruk en in skyfies gesny ... ek hou daarvan om die beskuit sommer so tussenin te eet as 'n happie en wou dit meer hanteerbaar maak vir die doel.

Soos jy kan sien, die baksel het mooi uitgekom en die plattetjies was ook binne 2 en half uur droog.

Probeer dit gerus.






Lekker kook tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook bladsy ... LIKE hom stukkend as jy wil.





Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.