Donderdag 17 Julie 2014

Vark - Ham en kaas varkies

Ham en kaas varkies
Ontbyt ... vir meeste van ons is dit eenvoudig bacon, eiers en toast. Na ek die Bacon en Kaas Snaxies gemaak het staan ek in die kombuis en kyk na die goedjies wat oorgebly het en wonder ... hoekom nie meer lyf nie ... Ek het heelwat goedjies gekoop toe ek die gereg moes maak vir Nina Timm se program en daar was 'n paar goedjies wat ek nie gebruik het nie.

Nouja ek is nogal bekend daarvoor dat ek 'n towenaar is met oorskiet kos uit die yskas. Meeste kere is dit verseker sulke ONE HIT WONDERS want die oorskiet is mos nie altyd dieselfde nie.

Lekker Ham
Ek maak die pakkie ham oop wat ek by My SPAR gekoop het en sny sulke 5mm repe af van die blokkie mozzarella kaas af.






Ham en kaas rolletjies


Ek sit een repie kaas op die kand van die ham en rol hom om. Nog 'n repie en maak die rolletjie klaar.






Mosterd op die brood


Volgende vat ek sny prood, hierdie keer sny ek nie die korsies af nie. Rol hom lekker plat met die koekroller, as jy pas opgebreek het met jou liefie en sy het die kombuisgekry, gebruik sommer 'n brandewyn bottel.





Brood en ham rolletjies




Smeer mosterd op die brood en rol die ham rolletjie daarin toe.



Bacon om en reg vir die oond

Volgende draai ek bacon repies om die hele rolletjie en daar lĂȘ die Man Kos Varkie, reg vir die oond.




15 minute later ...
Smeer jou bakplaat lekker met olyfolie. Oond lekker warm op 200C ... jy wil die varkie nogal vinnig bros kry. So 15 minute behoort heeltemal voldoende te wees.

Ek het dit bedien met suikermielies en 'n slaai. Jy kan dit saam met eiers bedien dan het jy die hele ontbyt.

'n Lekker kaas en sampieone sous sal ook baie lekker wees as jy dit oor die varkies gooi. Die moontlikhede is groot.

Hierdie kan die basis vorm van 'n baie lekker Saterdagoggend ontbyt.

Kook lekker tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook blad ... Man Kos ... Like hom stukkend as jy wil.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.